ODAKINT

Levélgyűjtés a sárgán

2015. október 19. - Szekeres Gábor

Kaán Károly kilátóban

Az utóbbi 3 hétben állandóan esett. Igaz nem lehet okom panaszra, mert a Dupla Élmény alatt például nem esett, csak amikor hazajöttünk Pestre, akkor áztunk bőrig. És nem esett most szombaton sem, úgyhogy kirándultunk egy kicsit a családdal. Ami azt illeti, esőben is elmentünk volna, mert már jó rég nem voltunk együtt sehol. De nem esett, csak amikor visszajöttünk megint Pestre. :)

Az oviban az volt a feladat, hogy leveleket kell gyűjteni. Ha leveleket kell gyűjteni, akkor nincs mese. Menni kell és gyűjteni. A Budai-hegyekben sokféle fa van. Bükkösök, gyertyánosok, tölgyesek és jó sok juhar. Szóval leveleket gyűjtött a család, közben pedig Szépjuhásznéról elsétáltunk Hűvösvölgyig a sárga jelzésen. Egy szelet Balboa.

Felfelé

Kilátás a János-hegyre

A Bátori-barlang bejárata

A sár nem volt nagy, legalábbis nagyobbra számítottam. Néha még a nap is kisütött. A fák már kezdtek vörösbe öltözni és mindenhol rengeteg gombát láttunk. Közben Nagy-Hárs-hegy és kis kitérővel Kis-Hárs-hegy. Könnyű terep gyalog, futva már combosabb. Két kilátó, meg egy barlang. A végén pedig az elmaradhatatlan lángos Hűvösvölgyön.

Ezek a gombák, egy erdei pihenő padjának repedéséből nőttek ki

Makovecz Imre kilátó

Itt a legfinomabb a lángos